Acest site utilizează module cookie pentru a vă asigura că beneficiați de cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Mai multe informații

Istoric modificări program de gestiune:

12.07.2022 - Soft Facturare Gestiune versiunea 4.40

La Configurare:

  • Adăugare Localitate, Județ, Țara, Cod Postal (Câmpuri obligatorii pentru exportul xml eFactura)
  • Modificarea funcției de preluare a datelor de pe internet pentru a completa noile câmpuri
  • ATENȚIE!!! Pentru exportul în xml mai sunt obligatorii și câmpurile Telefon și Email

La Clienți:

  • Adăugare Localitate, Țara, Cod Postal (Câmpuri obligatorii pentru exportul xml eFactura)
  • Modificarea funcției de preluare a datelor de pe internet pentru a completa noile câmpuri
  • ATENȚIE!!! Pentru exportul în xml mai sunt obligatorii și câmpurile Mobil și Email

La Listă facturi:

  • Adăugarea butonului de export in format xml pentru eFactura - se generează un fișier xml cu denumirea F_«cod fiscal»-«serie factura»«numar factura». Acest fișier trebuie trimis persoanei care acces la SPV-ul firmei.
  • Adăugarea la meniul disponibil la click dreapta a comenzii "Export factura XML pentru eFactura"

La NIR:

  • Corectarea stocului în cazul în care se introducea un produs de mai multe ori pe același NIR

Probleme rezolvate și generalități:

  • Corectarea afișării eronate pe factură, la total de plată, în cazul în care este vizibilă coloana Preț unitar cu TVA, a textului "Col 6 + Col 7"
  • Revizuirea integrală a codului și corectarea unor bug-uri
  • ATENȚIE!!! la utilizarea caracterului "&" și la diacritice... sunt probleme la validare și încarcarea pe SPV a exportului


25.01.2021 - Soft Facturare Gestiune versiunea 4.33

  1. Adăugarea în tot programul a prețului mediu ponderat care este utilizat la metoda gestiune PMP. Aceasta presupune vânzarea produselor la prețul mediu de achiziție. Prețul Mediu Ponderat se calculează la înregistrarea nirului după formula: (Valoare stoc la PMP anterior + Valoarea intrare) / (Stoc + Cantitate intrată)
  2. Adăugarea în program a mențiunii "Taxare inversă". Taxarea inversă este procedura aplicată beneficiarului unei achiziții prin care acesta este obligat la plata TVA. Condiția obligatorie de aplicare este ca atât beneficiarul cât și furnizorul să fie înregistrați în scopuri de TVA conf. art. 153 Cod Fiscal.
    Operațiuni pentru care se aplică taxarea inversă:
    • livrarea de deșeuri:
      • feroase și neferoase
      • hârtie
      • carton
      • material textil
      • cabluri
      • cauciuc
      • plastic
      • cioburi de sticlă și sticlă
    • livrarea de masa lemnoasă și materiale lemnoase
    • livrarea de cereale și plante tehnice
    • transferul de certificate de emisii de gaze cu efect de seră
    • livrarea de energie electrică către un comerciant persoana impozabilă
    • transferul de certificate verzi

Lucru pe module:

La Clienți:

  • Reprogramarea conectării la internet pentru extragerea datelor clientului de la Ministerul de Finanțe.
  • Adăugare cămp nou "Cod partener"

La Furnizori:

  • Reprogramarea conectării la internet pentru extragerea datelor furnizorului de la Ministerul de Finanțe.

La NIR:

  • Calcul automat preț mediu ponderat de intrare la fiecare produs in parte.

La Produse:

  • Adăugare câmpuri preț mediu de intrare cu / fără TVA, Valoare medie de intrare și Total valoare medie de intrare
  • Afișare preț mediu de intrare cu / fără TVA, Valoare medie de intrare și Total valoare medie de intrare

La Facturare:

  • Dacă în configurare este taxare inversă atunci
    • la clientul cu RO...
      • pe coloana TVA apare 0
      • pe factură apare "Taxare inversă" la mențiuni
      • pe factură apare cota TVA implicită
    • la clientul fără RO.....
      • pe factură nu apare nimic la mențiuni
      • pe coloana de TVA se calculează cota TVA folosită
  • Am adăugat în fereastra de avertizare (text roșu) din dreapta textului opțional, mențiunea de factură folosită. Mențiunea folosită este memorată la fiecare factură în parte.
    La transferul în Proforme se preia automat și mențiunea de factură folosită.
  • Bifa cu prețul mediu de intrare
    • după alegerea produsului, programul să completeze la preț -> prețul mediu de intrare (calculul se face la fiecare facturare)
    • la "factura e gata" programul verifică prețul de vânzare >= prețul mediu de intrare

La Proforme:

  • Dacă în configurare este taxare inversă atunci
    • la clientul cu RO...
      • pe coloana TVA apare 0
      • pe factură apare "Taxare inversă" la mențiuni
      • pe factură apare cota TVA implicită
    • la clientul fără RO.....
      • pe factură nu apare nimic la mențiuni
      • pe coloana de TVA se calculează cota TVA folosită
  • Am creat o fereastră de avertizare (text roșu) în dreapta textului opțional, în care este afișată mențiunea de factură folosită. Modulul memorează mențiunea folosită pentru fiecare proformă în parte. În cazul transferului în facturi se transferă și mențiunea folosită.

La Facturi emise:

  • Am adăugat un control pentru a vizualiza mențiunile folosite la fiecare factură în parte. Acest câmp se poate modifica după activarea bifei "Deblocare factura".

La Avize:

  • Bifa cu prețul mediu de intrare
    • după alegerea produsului, programul să completeze la preț -> prețul mediu de intrare

La raport Listă de inventariere:

  • Afișare preț mediu de intrare, Valoare medie de intrare și Total valoare medie de intrare


16.04.2020 - Soft Facturare Gestiune versiunea 4.21

La Bon de consum:

  • Am mărit marginea de sus pentru vizualizarea completă după îndosarierea bonului de consum tipărit

La Clienți:

  • Reprogramarea conectării la internet pentru extragerea datelor clientului de la Ministerul de Finanțe.

La Furnizori:

  • Reprogramarea conectării la internet pentru extragerea datelor furnizorului de la Ministerul de Finanțe.

14.06.2019 - Soft Facturare Gestiune versiunea 4.10

Modul propriu de calendar:

Ultimele actualizări ale sistemului de operare windows 10 au întrerupt suportul pentru vechiul modul ActiveX "Microsoft Calendar Control" (modul folosit până acum în toate programele noastre).

Mai mulți clienți ne-au semnalat faptul că la lansarea calendarului era generată o eroare, chiar dacă foloseau bibliotecile de MS. Access existente în kitul de instalare. Prin urmare am fost nevoiți să creăm un modul propriu de calendar care să înlocuiască vechiul modul, păstrând exact aceeași funcționalitate:

În plus față de vechiul calendar, este afișată atât ziua curentă (gri), cât și ziua selectată (bleu) calendarul este accesibil la fel ca și înainte la dublu click pe controalele de tip dată. Pentru clienții care folosesc versiuni mai noi de Ms. Access am eliminat mesajul "In versiunea dvs. de Access calendarul clasic nu este disponibil. Aveti alt calendar disponibil langa data.", după această actualizare ambele module de pot fi utilizate. Clienții care folosesc tablete sau alte dispozitive mobile, datorită faptului că noul calendar este mai mare, se vor bucura de o precizie mai bună și confort în utilizare.

28.03.2019 - Soft Facturare Gestiune versiunea 4.00

Modul Certificate de garanție:

  • Certificatele au numerotare automată și evoluează separat de restul documentelor din program
  • Completare automată a datelor introduse la Garanție
  • Posibilitatea stabilirii unui text implicit sau a editării textului pentru fiecare certificat în parte.
  • Posibilitatea filtrării certificatelor după: produs, client, dată
  • Vizualizare certificat de garanție
  • Tipărire certificat de garanție
  • Ștergere certificat de garanție

La emitere Facturi:

  • A fost adăugat câmpul Data Expedierii, care oferă posibilitatea folosirii unei date diferită de data facturării. Data expedierii este afișată în partea de jos a facturii pe toate formatele tipărite. Această funcție este obligatorie pentru firmele de distribuție care livrează la o dată diferită de data facturării
  • A fost adăugat un buton de transfer în Certificate. La acționarea acestui buton sunt transferate automat in modulul de emitere certificat de garanție datele introduse la emiterea facturii: client, produse, garanție (dacă ați completat informația în detalii produse)

La Facturi Emise:

  • A fost adăugat câmpul Data Expedierii pentru vizualizarea datei de expediere care a fost completată la emiterea facturii. Se poate modifica și după emiterea facturii.

La Contracte:

  • Am reconceput tot modulul conform cerințelor clienților. În noua versiune a programului, contractele sunt împărțite în două categorii:
    • Contracte în desfășurare - contractele active care apar în partea de sus a ecranului. Câmpurile obligatorii ale contractului nu pot fi modificate. La emiterea facturii, programul transferă automat câmpurile nou introduse astfel: serviciul facturat apare în următoarea formă: "Obiectul contractului" conform contract "nr" din "data semnării" pentru "luna și anul", apoi pe un rând nou apare textul care este trecut la detalii, PO este transferat în textul opțional și se majorează numărul de facturi emise, luna și anul următoarei facturi. Când se ajunge la numărul total de facturi aferente, contractul de dezactivează automat. Contractele active sunt marcate cu alb dacă nu au ajuns la data următoarei facturării și cu portocaliu dacă ați ajuns sau depășit data facturării periodice.
    • Contracte inactive - contractele care au fost întocmite pe o perioadă limitată, cu perioada contractuală depășită, proiectele de contract sau contractele nesemnate. Toate câmpurile pot fi modificate. Contractele inactive sunt marcate cu gri și sunt poziționate în partea de jos a listei.
  • Activarea se face la acționarea butonului "Activare contract". De asemenea, veți fi ghidat pentru activarea unui contract la apăsarea butonului "Emit factura" în cazul unui contract inactiv. La activare vor trebui completate toate câmpurile obligatorii.
  • Contractul se dezactivează în felul următor: selectați contractul, apăsați butonul "Dezactivare contract" și confirmați dezactivarea. Contractul se mai poate dezactiva și prin modificarea numărului total de facturi aferente astfel încât să fie mai mic sau egal cu numărul de facturi emise.
  • Câmpurile obligatorii la contractele active sunt blocate pentru a evita modificarea accidentală.
  • Pentru evitarea ștergerilor accidentale, am introdus un mesaj de confirmare la ștergerea unui contract. De asemenea, un contract nu mai poate fi șters prin apăsarea tastei Delete de la tastatura.
  • Am adăugat la meniul care apare la click dreapta cu mouse-ul sau la apăsare lungă pe tabletă funcția "Emitere factură". Această modificare a fost făcută pentru a nu mai fi necesar să acționați butonul de la capătul rândului la care se ajunge cu scroll orizontal.
  • Modulul de penalizări este activ în continure. Pentru a elibera ecranul utilizatorilor care nu folosesc penalizările, la versiunea 4.00 am adăugat o bifă prin care se pot afișa sau ascunde informațiile despre penalități. Programul memorează preferința dvs.
  • Exportul contractelor în excel conține și câmpurile nou introduse.
  • La update, contractele se preiau inactive din versiunile anterioare (< 4.00). Va trebui să activați fiecare contract în parte.
  • Toate câmpurile modului de contracte, în ordinea afișării de la stânga la dreapta (câmpurile vechi și câmpurile nou introduse):
    • Număr contact: tip text (poate conține cifre și litere) - câmp obligatoriu
    • PO (Purchase Order = numărul ofertei agreate de client): tip text (poate conține cifre și litere) - câmp opțional
    • Client: tip text (poate conține cifre și litere), maxim 255 de caractere - câmp obligatoriu
    • Obiectul contractului: tip text (poate conține cifre și litere), maxim 255 de caractere - câmp obligatoriu
    • Detalii: tip text (poate conține cifre și litere), maxim 255 de caractere - câmp opțional
    • Valoarea: tip numeric - câmp obligatoriu
    • Valuta: alegere din listă - câmp obligatoriu
    • Perioada: alegere din listă - câmp obligatoriu
    • Data semnării: tip dată - câmp obligatoriu
    • Data expirării: tip dată - câmp opțional
    • Contor facturi emise aferente contractului: tip numeric - câmp opțional
    • Număr total de facturi aferente contractului: tip numeric - câmp opțional
    • Data facturării: tip dată - câmp obligatoriu
    • Scadență (numărul de zile): tip numeric - câmp opțional
    • Luna pentru care se emite factura: alegere din listă - câmp opțional
    • Anul pentru care se emite factura: numeric - câmp opțional
    • Procent penalități: tip procent - câmp opțional
    • Termen: tip dată - câmp opțional
    • Zile penalități: tip numeric - câmp opțional
    • Suma penalități: tip numeric - câmp opțional

La Produse:

  • Am adăugat în Detalii produs, un câmp nou "Informații afișate" care este tipărit și pe factura sub denumirea produsului / serviciului (maxim 250 de caractere). Folosirea acestui câmp este opțională. În cazul în care câmpul este lăsat gol, nu apare nimic în plus pe factura, ca și până acum.
  • Am modificat funcția de ascundere a produsului din toate listele afișate în controalele combo din program prin adăugarea unui câmp special destinat acestui scop. Astfel am îmbunătățit performanța programului și am eliberat câmpul "Comentarii" de textul "Nu se afișează produsul..."

La Clienți:

  • Am modificat funcția de ascundere a clientului din toate listele afișate în controalele combo din program prin adăugarea unui câmp special destinat acestui scop. Astfel am îmbunătățit performanța programului și am eliberat câmpul "Comentarii" de textul "Nu se afișează clientul..."

La Furnizori:

  • Am modificat funcția de ascundere a furnizorului din toate listele afișate în controalele combo din program prin adăugarea unui câmp special destinat acestui scop. Astfel am îmbunătățit performanța programului și am eliberat câmpul "Comentarii" de textul "Nu se afișează furnizorul..."

La Configurare:

În secțiunea Aspect general tipărire și opțiuni program:

  • Am adăugat un control nou "Setează ziua inițială din rapoarte" cu 4 opțiuni: Începutul programului, Începutul anului, Începutul lunii, Azi. Această setare este utilă pentru a nu modifica data de început a intervalului de raportare la fiecare deschidere a ecranului de rapoarte

În secțiunea Rețea locală:

  • Pentru fiecare grup de date partajabile în rețea:
    • Clienți
    • Furnizori
    • Produse
    • Intrări + plați
    • Facturi + încasări
    am adăugat funcții pentru sincronizarea unidirecțională a datelor. Prin acționarea controalelor destinate acestui scop, puteți doar să trimiteți date către baza de date centralizată sau doar să primiți date de la baza de date centralizată. De asemenea puteți în continuare să primiți și sa trimiteți date păstrând modul de funcționare al rețelei ca și până acum. Programul salvează opțiunea dvs
  • Am compatibilizat sincronizarea grupurilor de date: Clienți, Produse, Facturi și Încasări cu versiunea de Soft Facturare Profesional v 7.50

Probleme rezolvate și generalități:

  • Recalcularea poziționării ferestrelor pop-up în funcție de coordonatele mouseului astfel încât sa nu fie nevoie să le mutați manual. Problema a fost deranjantă mai ales pe ecranele mici.
  • Revizuirea integrală a codului și corectarea unor bug-uri

28.04.2017 - Soft Facturare Gestiune versiunea 3.84

La ecranul de Intrări:

  • Stabilirea cotei de TVA implicită la 19%

La Nir:

  • Mici modificări de design

La emitere Proforme:

  • Pentru ușurarea accesului la ultimele proforme emise, am inversat ordinea de afișare a proformelor de la cele mai recente, la cele mai vechi
  • Adăgarea posibilității de emitere proforme cu preț 0. La funcția de verificare, programul vă întreabă dacă doriți să emiteți proforma cu prețul 0

La emitere Comenzi:

  • Pentru ușurarea accesului la ultimele comenzi emise, am inversat ordinea de afișare a comenzilor de la cele mai recente, la cele mai vechi
  • Adăgarea posibilității de emitere comenzi cu preț 0. La funcția de verificare, programul vă întreabă dacă doriți să emiteți comanda cu prețul 0

La emitere Bonuri de consum:

  • Pentru ușurarea accesului la ultimele bonuri de consum emise, am inversat ordinea de afișare a bonurilor de consum de la cele mai recente, la cele mai vechi
  • Adăugarea butoanelor de navigare

La emitere Dispoziții de plată:

  • Pentru ușurarea accesului la ultimele dispoziții de plată emise, am inversat ordinea de afișare a dispozițiilor de plată de la cele mai recente, la cele mai vechi
  • Adăugarea butoanelor de navigare

La emitere Dispoziții de încasare:

  • Pentru ușurarea accesului la ultimele dispoziții de încasare emise, am inversat ordinea de afișare a dispozițiilor de încasare de la cele mai recente, la cele mai vechi
  • Adăugarea butoanelor de navigare

La completare Retragere numerar:

  • Pentru ușurarea accesului la ultimele retrageri completate, am inversat ordinea de afișare a retragerilor de la cele mai recente, la cele mai vechi
  • Adăugarea butoanelor de navigare

La completarea Raport casă Z:

  • Pentru ușurarea accesului la ultimele rapoarte completate, am inversat ordinea de afișare a rapoartelor de la cele mai recente, la cele mai vechi
  • Adăugarea butoanelor de navigare

La ecranul Lista facturi:

  • Pentru ușurarea accesului la ultimele facturi emise, am inversat ordinea de afișare a facturilor de la cele mai recente, la cele mai vechi

La ecranul Încasări:

  • În mod similar cu ecranul Lista Facturi, încasările sunt afișate în ordinea facturilor corespunzătoarede, de la cele mai recente la cele mai vechi.

La Rapoarte:

  • Înglobarea a două rapoarte cu Situația clienților (Top 10 clienți, Toți clienții ordonați după volumul vânzărilor) într-un sigur control tip lista. Acesta modificare a fost făcută cu scopul de a elibera ecranul și a reduce dimensiunea pe verticală a ferestrei "rapoarte" astfel încât sa se încadreze corespunzător și pe tabletele cu rezoluții mai mici.
  • Adăugarea în Rapoarte a unei noi funcții de printare a facturilor emise într-un anumit interval.

Probleme rezolvate și generalități:

  • Corectarea funcției de extragere a zecimalelor la prețul unitar în lei din facturi, la transferul proformelor emise în valută
  • Îmbunătățirea preciziei detecției cotelor diferite de TVA și a TVA -ului din facturile cu valoare foarte mică (< 5 lei) prin calculul a trei zecimale la valoare și TVA. Facturile afișează în continuare 2 zecimale, formularele afișează în continuare 2 zecimale, dar la click pe valoare sau TVA se va putea citi și a treia zecimală.
  • Corectarea vizualizării și tipăririi NIR-ului pentru neplătitorii de TVA din formularul de Intrări
  • Corectarea funcționării butonului "Document nou" în cazul în care era activ oricare dintre filtre - La Proforme și Comenzi
  • Corectarea erorii de la deschiderea ecranului de emitere comenzi, în cazul în care opțiunile din formular erau ascunse
  • Corectarea problemei de la deschiderea raportului "Situația generală a facturilor și încasărilor" în cazul în care programul nu conținea date
  • Poziționarea ferestrelor pop-up pentru a nu depăși spațiul de lucru în cazul utilizării programului pe tablete sau la rezoluții mici.
  • Mesaj explicit de avertizare în cazul în care programul nu găsește directorul unde s-a făcut ultimul backup (automat sau manual), spre exemplu: dacă programul era lansat de pe memory stick și avea calea de backup alta decât cea din directorul programului, în loc de un avertisment, la deschiderea programului apărea un mesaj de eroare "Bad file number"
  • Revizuirea integrală a codului

09.01.2017 - Soft Facturare Gestiune versiunea 3.80

Îmbunatățirea vizibilității:

  • Toate ecranele din program au fost modificate.
  • La cererea clienților am modificat mărimea caracterelor din program pentru o mai buna vizibilitate ceea ce a implicat recalcularea ecranelor împreuna cu toate controalele.
  • Dacă la versiunea anterioara foloseam caractere de 8 pentru etichete și 9 pentru text, în momentul de fata folosim caractere de 9 pentru etichete si 10 pentru text.
  • Îmbunatățirea vizibilității este foarte importanta în special pentru cei care utilizează softul pe tablete.

Renunțarea la textul cu explicații (control tip text) la controalele de introducere a datelor:

  • În cazul folosirii programului pe tablete și a alegerii produsului cu degetul, mesajele cu explicații se afișau deasupra controalelor împiedicând operarea corespunzătoare. Aceasta problema s-a rezolvat prin schimbarea metodei de afișare. În prezent, mesajele sunt afișate pe bara de jos a ferestrelor (status bar).

Lucrul cu cote diferite de TVA:

  • Adaptarea întregului program la lucrul cu cote diferite de TVA pe aceeași factura.
  • Formularele de emitere avize, proforme și comenzi au fost adaptate de asemenea pentru lucrul cu cote diferite de tva, atât la afișare cotei cat și la transferul produselor.
  • În cazul folosirii de cote diferite de TVA pe aceeași factura, programul înregistra ultima cota folosita, în prezent afișează și înregistrează cota de TVA calculata pentru toată factura chiar dacă aceasta este nestandardizata, spre exemplu 16,3%. Calculul se face la bifarea "Factura este gata"
  • La emiterea unei facturi noi, programul vechi prelua ultima cota de TVA folosita, programul nou preia cota de TVA implicita. (în prezent este 20% dar puteți s-o modificați din Configurare). Am făcut aceasta modificare pentru a nu fi preluate la facturile noi cotele atipice calculate la facturile anterioare.
  • Formularul de facturare afișează cota de TVA cu text rosu la fiecare produs in parte, dacă folosiți bifa "Permit cote diferite de TVA".
  • Noul model de factura (Factura A4 cu subsol mobil) detectează dacă se folosesc cote diferite de TVA, redimensionează coloanele facturii pentru a permite afișarea unei coloane suplimentare cu cota de TVA a fiecărui produs în parte.
  • Jurnalul de vânzări și Jurnalul de cumpărări au fost modificate pentru împărțirea corecta a produselor pe doua cote de TVA: O cota mare cu valorile: 24%, 20%, 19% și o cota mica: 9%, 5%, 0%. La preluarea facturilor cu cote atipice, spre exemplu 16,3% Jurnalul avertizează asupra acestui aspect și nu completează nimic nici pe cele doua coloane destinate cotelor mici, nici pe cele ale cotelor mari.
  • Preluarea cotelor de tva din produse: la facturare, vechiul program nu ținea cont de cota de tva pe care o completați în câmpul [TVA produs] din detalii produs. Programul nou preia cota de TVA din produse și avertizează dacă cota TVA a produsului este diferita de cota cu care ați completat factura pana în momentul respectiv.

Chitanțe pe role termice:

  • La emiterea facturii pe rola termica aveți opțiunea de a emite în continuare și chitanța printr-o singura apăsare de buton

La Ecranul de emitere facturi:

  • Adăugarea unei zecimale la cota de tva pentru afișarea corecta a cotelor ne-standard

La Ecranul de produse:

  • Importul și Exportul din formularul de produse: Am adăugat câmpul [cota TVA produs] astfel încât sa puteți importa și exporta cotele individuale de TVA ale produselor. Cota de TVA corespunzătoare fiecărui produs este vizibilă în ecranul "Detalii produs"

La ecranul de Facturi emise (Situatie 1):

  • Adăugarea unei zecimale la cota de tva pentru afișarea corecta a cotelor ne-standard

La ecranul Lista facturi (Situatie 2):

  • Adăugarea unei zecimale la cota de tva pentru afișarea corecta a cotelor ne-standard

La ecranul de Încasări:

  • Adăugarea la meniul click dreapta a doua controale:
    • Vizualizare încasare
    • Printare încasare.
  • Exportul din formularul de încasări: Am adăugat câmpurile [suma], [total achitat] astfel încât sa puteți urmări încasările succesive si restul de plata pentru fiecare factura in parte.

La Ecranul de emitere avize:

  • Adăugarea unei zecimale la cota de tva pentru afișarea corecta a cotelor ne-standard

La Ecranul de emitere proforme:

  • Adăugarea unei zecimale la cota de tva pentru afișarea corecta a cotelor ne-standard

La Ecranul de emitere comenzi:

  • Adăugarea unei zecimale la cota de tva pentru afișarea corecta a cotelor ne-standard

La Rapoarte:

  • Adăugarea unui raport nou "Situația generala a facturilor și încasărilor" care conține toate facturile emise în perioada selectata și toate încasările aferente fiecărei facturi în parte.
  • Înglobarea a patru rapoarte cu Situația vânzării produselor (Top 10 produse cantitativ, Top 10 produse valoric, Situație generala cantitativa, Situație generala valorica) într-un sigur control tip lista. Acesta modificare a fost făcută cu scopul de a elibera ecranul și a reduce dimensiunile pe verticală a ferestrei "rapoarte" astfel încât sa se încadreze corespunzător și pe tabletele cu rezoluții mai mici.
  • Schimbarea designului pentru toate rapoartele din program: Refacerea antetului, alternarea alb / gri-deschis a rândurilor afișate, paginare (afișare în coltul din dreapta jos a fiecărei pagini: "pagina x din y").
  • Adăugarea în Rapoarte a unei noi funcții de export date în format xml "Export facturi Saga". Fișierul xml generat respectă formatul necesar pentru importul datelor în Saga. Fișierul conține date referitoare la facturile emise în perioada aleasă.
  • Modificare raportului de vânzări pe agent: Am adăugat informații referitoare la încasările pentru vânzările din perioada selectată, încasările aferente vânzărilor anterioare perioadei și total încasări în perioadă.

La Configurare:

  • Am adăugat în program un nou format de factura care sa permită afișarea corecta a unui text opțional care depășește 255 de caractere (3 rânduri). Pentru a utiliza acest format trebuie sa il alegeți din Configurare - Format Tipărire - Tipărire Facturi - Factura A4 cu subsol mobil. Formatul este disponibil inclusiv la tipărirea ulterioara a facturilor din Situații.

Dezavantajele fata de formatul clasic sunt:

  • Subsolul nu este situat într-o poziție fixa
  • Nu sunt linieri verticale
  • Nu exista posibilitatea de a utiliza un logo sau un background

Avantajele fata de formatul clasic sunt:

  • Permite afișarea unui număr nelimitat de pagini (la formatul clasic, factura poate avea maxim 3 pagini).
  • Permite afișarea unui text opțional în limita a 65535 de caractere, care se poate întinde pe mai multe pagini.

Elemente comune:

  • Posibilitatea de modificarea a fonturilor grupate pe patru categorii: nume firma, date firma, tipizat și produs
  • Posibilitatea de tipărire directa la emitere a 1, 2 sau 3 exemplare în culorile alese de dvs
  • Afișarea pe diagonala a textului "Anulata"
  • Antet și subsol configurabil în funcție de opțiunile de afișare alese. Înălțimea antetului se adaptează câmpurilor afișate.
  • Posibilitatea de editare a unui rând de text promoțional care apare în antetul facturii (la formatul clasic, acest text apare în subsol).
  • Numerotarea paginilor facturii și identificare lor cu seria și numărul facturii

La Facturi (format A4 și rola):

  • La facturi am mutat textul afișat pentru mențiuni pe un rând diferit pentru a nu se suprapune cu cota de tva în cazul folosirii mențiunilor cu text lung.

La Facturi pe rolă termică în format orizontal:

  • La facturi am schimbat eticheta din "Total de plată (col.5+col.6)" în "Total de plată (val + tva)".

Probleme rezolvate și generalități:

  • Setare explicita pentru marginea de printare a documentelor în format rola de hârtie. Aceasta modificare a fost făcută pentru corectarea problemelor privind marginile de printare ale diferitelor imprimante termice.
  • Am modificat tipul de date în toate tabelele programului pentru a permite un text opțional de la 255 pana la 65535 de caractere.
  • Modificarea interogărilor de tipărire și a procedurilor de verificare a lungimii textului
  • Am modificat formatele de factură pentru imprimantă termică pentru a încăpea tot textul opțional. Inițial se puteau afișa doar 3 rânduri.
  • Corectarea stocului la fisa de magazie și lista de inventariere pentru facturile transferate din comenzi
  • Revizuirea integrală a codului

16.02.2016 - Soft Facturare Gestiune versiunea 3.73

La ecranul de Facturi emise:

  • Am adăugat în listă de la Cota TVA și valoarea de 20% conform noului Cod Fiscal

La Ecranul de emitere avize:

  • Am adăugat în listă de la Cota TVA și valoarea de 20% conform noului Cod Fiscal

La Ecranul de emitere proforme:

  • Am adăugat în listă de la Cota TVA și valoarea de 20% conform noului Cod Fiscal
  • Am adăugat butoane de navigare pentru ușurința navigării pe dispozitive mobile (tablete) și pentru saltul rapid de la prima la ultima înregistrare.

La Ecranul de emitere comenzi:

  • Am adăugat în listă de la Cota TVA și valoarea de 20% conform noului Cod Fiscal
  • Am adăugat butoane de navigare pentru ușurința navigării pe dispozitive mobile (tablete) și pentru saltul rapid de la prima la ultima înregistrare.

La ecranul de Facturi emise:

  • Am adăugat în listă de la Cota TVA și valoarea de 20% conform noului Cod Fiscal

La ecranul de Avize emise:

  • Am adăugat în listă de la Cota TVA și valoarea de 20% conform noului Cod Fiscal

La ecranul de introducere Intrari:

  • Am stabilit valoarea de 20% la Cota TVA

La ecranul de Contracte:

  • Pentru a reduce timpul de așteptare la deschiderea contractelor (în cazul în care aveți foarte multe înregistrări, peste 1000) am mutat calculul penalităților la click pe butonul "Calculează penalități"

La ecranul de Configurare:

  • Am stabilit Cota TVA implicită valoarea de 20%

La Facturile tipărite in format 2 facturi / A4:

  • Am modificat marginile și linierea pentru compatibilizarea cu imprimantele HP

Probleme rezolvate și generalități:

  • Revizuirea integrală a codului
  • Mici modificări de design

28.09.2015 - Soft Facturare Gestiune versiunea 3.70

La ecranul de Facturi emise:

  • Am adăugat butonul de Refacturare. Acestă opțiune generează o factură nouă (nr curent, data curentă) cu aceleași date mai puțin detaliile referitoare la încasare.

La ecranul Lista facturi:

  • Am adăugat în meniul disponibil la click dreapta opțiunea „Vizualizare încasări la factura”. Această opțiune va deschide o listă cu toate încasările efectuate pentru factura selectată.

La Facturile tipărite în format A4:

  • Ascunderea sau afișarea, după preferințe, a fiecărui câmp opțional în parte. Programul redimensionează și rearanjează automat antetul și subsolul facturilor în format A4 în functie de câmpurile selectate.
  • Generarea de facturi cu chitanță la subsol pe trei pagini atât în modelul clasic, cât și în modelul business. Până acum factura cu chitanța la subsol se putea emite doar pe o singură pagină. Programul poziționează chitanța în subsolul ultimei pagini.
  • Mărirea spațiului destinat denumirii clientului pe facturile în format clasic
  • Mărirea spațiului destinat produselor în cazul tipăririi a 2 facturi / A4
  • Ascunderea sau afișarea, după preferinte, a linierii de sfârșit de produse pe pagină (Z)

La Avizele tipărite în format A4:

  • Ascunderea sau afișarea, după preferinte, a fiecarui camp optional in parte. Programul redimensioneaza si rearanjeaza automat antetul si subsolul avizului in format A4 in functie de campurile selectate.
  • Generarea de avize in format A4 cu subsolul pe pozitie fixa in parte de jos a ultimei paginii indiferent de numarul de produse si de pagini, dupa modelul facturilor.

La Proformele tipărite în format A4:

  • Ascunderea sau afisarea, dupa preferințe, a fiecărui câmp opțional în parte. Programul redimensionează și rearanjează automat antetul și subsolul proformelor în format A4 în funcție de câmpurile selectate.

La Chitantele tipărite în format A4:

  • Ascunderea sau afișarea, după preferințe, a fiecărui câmp opțional în parte. Programul redimensionează și rearanjează automat antetul și subsolul chitanțelor în format A4 în funcție de câmpurile selectate.

La Comenzile tipărite în format A4:

  • Ascunderea sau afisarea, dupa preferințe, a fiecărui câmp opțional în parte. Programul redimensionează și rearanjează automat antetul și subsolul comenzilor în format A4 în funcție de câmpurile selectate.

La Facturile, Avizele, Proformele și Comenzile tipărite pe rola termică:

  • Ascunderea sau afișarea, după preferințe, a fiecărui câmp opțional în parte. Programul redimensionează și rearanjează automat antetul și subsolul documentului pe rola termică în funcție de câmpurile selectate. De asemenea, în cazul neplătitorilor de TVA, programul redimensionează automat spațiul destinat produselor prin eliminarea rândurilor aferente TVA-ului la documentele în format vertical și a coloanei de TVA la documentele în format orizontal.

La Chitantele tipărite pe rola termică:

  • Ascunderea sau afișarea, după preferințe, a fiecărui câmp opțional în parte. Programul redimensionează și rearanjează automat antetul documentului pe rola termică în funcție de câmpurile selectate.
  • Am adăugat opțiunea de a tipări / ascunde ștampila pe chitanțe.

La Sablonul de facturi și cel de avize:

  • Am adăugat câmpurile Cont 3 și Banca 3
  • Am adăugat funcția de repoziționare și redimensionare a controalelor la valori implicite

La Configurare:

  • Am reorganizat modulul de Configurare în urmatoarele secțiuni:
    • Informațiii societate:
      • Datele firmei dvs. Am adăugat posibilitatea de a introduce al treilea cont bancar.
      • Setare neplătitor TVA
      • Setare cota TVA implicită
      • Setare mențiuni plătitor TVA
      • Setare text subsol factură
      • Logo start
  • Format Tipărire:
    • Setare format tipărire facturi
    • Setare format tipărire chitanțe
    • Setare format tipărire avize
    • Setare format tipărire proforme
    • Setare format tipărire dispoziții de încasare sau plată
    • Setare format tipărire comenzi
    • Setare format pagină pentru tipărirea pe imprimantă termică cu rolă de hârtie. Acesta opțiune a fost adăugată pentru compatibilitatea cu toate modelele de imprimante termice.
  • Aspect și Opțiuni generale:
  • Setare aspect documente tipărite în format A4: mărime font, tip font, bold, italic, grosime liniere
  • Setare aspect documente tipărite pe rola de hârtie: marime font
  • Opțiuni generale
  • Rețea
  • Backup și Arhivare
  • Personalizare factură:
    • Setare pentru informațiile vizibile în antetul și subsolul facturilor tipărite în format A4.
    • Setare pentru informațiile vizibile în antetul și subsolul facturilor tipărite pe rola de hârtie.
    • Setare liniere Z la sfârșitul produselor pe pagină
    • Logo factură model clasic
    • Fundal factură model clasic
    • Logo factură model business
    • Fundal factură model business
    • Fundal factură + chitanță /A4
    • Fundal 2 facturi / A4
    • Numărul de exemplare tipărite la Imprimare directă din Facturi
    • Culoarea facturilor
    • Vizualizare / Tipărire factură goală model clasic
    • Vizualizare / Tipărire factură goală model business
    • Vizualizare / Tipărire factură + chitanță goală model clasic
    • Vizualizare / Tipărire factură + chitanță goală model business
    • Vizualizare / Tipărire 2 facturi / A4 goale
  • Personalizare aviz:
    • Setare pentru informațiile vizibile în antetul și subsolul avizelor tipărite în format A4.
    • Setare pentru informațiile vizibile în antetul și subsolul avizelor tipărite pe rola de hârtie.
    • Numărul de exemplare tipărite la Imprimare directă din Avize
    • Vizualizare / Tipărire aviz gol
  • Personalizare proformă:
    • Setare pentru transformarea proformei
    • Setare pentru ascunderea datelor furnizorului
    • Setare pentru informațiile vizibile în antetul și subsolul proformelor tipărite în format A4.
    • Setare pentru informațiile vizibile în antetul și subsolul proformelor tipărite pe rola de hârtie.
    • Logo proformă
    • Fundal proformă
    • Vizualizare / Tipărire proformă goală
  • Personalizare comandă:
    • Setare pentru transformarea comenzii
    • Setare pentru ascunderea datelor furnizorului
    • Setare pentru informațiile vizibile în antetul și subsolul comenzilor tipărite în format A4.
    • Setare pentru informațiile vizibile în antetul și subsolul comenzilor tipărite pe rola de hârtie.
    • Logo comandă
    • Fundal comandă
    • Vizualizare / Tipărire comandă goală
  • Personalizare chitanță:
    • Setare pentru informațiile vizibile în antetul chitanțelor tipărite în format 2 chitanțe / A4.
    • Setare pentru informațiile vizibile în antetul chitanțelor tipărite în format 3 chitanțe / A4. Programul averizează utilizatorul în cazul depășirii spațiului alocat.
    • Setare pentru informațiile vizibile în antetul chitanțelor tipărite pe rola de hârtie.
    • Vizualizare / Tipărire 2 chitanțe goale / A4
    • Vizualizare / Tipărire 3 chitanțe goale / A4

Probleme rezolvate și generalități:

  • Am reprogramat codul de calcul și generare al documentelor în format A4 (facturi, avize și proforme) pentru a permite înălțimi variabile ale antetului și deschiderea mai rapidă a documentului.
  • La facturarea, emiterea de avize sau proforme cu un produs nefacturat, programul culege unitatea de măsură de bază definită în Produse. La versiunile precedente, în acest caz, programul completa automat „buc”, ceea ce se întâmplă și în versiunea curentă doar dacă produsul este nefacturat și unitatea de măsură nu este definită în Produse.
  • Opțiunea de setare format pagină (Letter, A4, A5, A6, etc) pentru tipărirea pe imprimantă termică cu rolă de hârtie a fost adăugată pentru compatibilitatea cu toate modelele de imprimante termice. În urma testelor am constatat că unele imprimante termice nu ajustează automat lungimea benzii de hârtie în funcție de datele tipărite în document. Prin definirea explicită a formatului, puteți remedia problema.
  • Verificare și compatibilizare cu Windows 10. Windows 10 instalează implicit o imprimantă virtuală „Microsoft Print to PDF” care poate fi folosită din program pentru generarea de documente în format PDF
  • Schimbări de design
  • Revizuirea integrală a codului

27.03.2015 - Soft Facturare Gestiune versiunea 3.65

La Rapoarte:

  • Am corectat eroarea de selecție (nu ținea cont de intervalul ales) pentru următoarele rapoarte:
    • Top 10 produse (cantitativ)
    • Situtație generală (cantitativă)
    • Top 10 produse (valoric)
    • Situație generală (valorică)

La Produse:

  • Am refăcut funcția de calcul cantitate

Generalități:

  • Am adăugat un format pentru tipărirea pe imprimante termice a facturilor, avizelor, proformelor și comenzilor. Formatul se bazează pe un design nou cu aranjarea pe verticală a câmpurilor produs, um, cantitate, preț unitar, valoare, tva și permite tipărirea pe role de hărtie foarte înguste (de până la 45mm). De asemenea am modificat designul chitanțelor și al dispozițiilor de plată și încasare pentru a se încadra în dimensiuni de până la 45mm. Noul format este disponibil pentru role de hârtie cu dimensiunea între 45mm și 100mm și poate fi ajustat în trepte milimetrice. Designul cu aranjarea pe orizontală rămâne disponibil în continuare pentru dimensiuni între 65 mm și 120 mm și este recomandat pentru role termice late pentru a face economie de hârtie.
  • Mici schimbări de design

06.03.2015 - Soft Facturare Gestiune versiunea 3.64

La Start:

  • Pentru eliberarea ecranului de start, am eliminat butoanele mai puțin folosite (NIR, Dispoziție de plată și Dispoziție de încasare). Comenzile de deschidere au rămas disponibile în bara de meniu și din celelalte formulare din program (Intrări, Plăți și Încasări)

Facturi emise - modificare factură:

  • Mesaj de confirmare cu funcție de revenire (undo) pentru fiecare câmp modificat în parte cu afișarea valorii vechi și a valorii noi.

Avize emise - modificare aviz:

  • Mesaj de confirmare cu funcție de revenire (undo) pentru fiecare câmp modificat în parte cu afișarea valorii vechi și a valorii noi.

Generalități:

  • La funcția de verificare (NIR, Facturi, Avize, Proforme, Comenzi, Bon de consum) am adăugat criteriul de avertizare a existenței produselor cu aceeași denumire (dubluri) care conduce la erori de afișare și de calcul al stocului. Programul dispune în continuare de funcția de verificare din Produse.
  • Avertizare în caz de încasare negativă la Facturi, Dispoziții de încasare / plată, Retragere numerar banca, Raport Z
  • Am micșorat fereastra de acordare a discountului pentru a se încadra mai bine pe rezoluții mai mici

20.01.2015 - Soft Facturare Gestiune versiunea 3.60

La Start:

  • Deschiderea rapidă cu click dreapta a documentelor din agendă

La NIR:

  • Ascunderea opțiunilor din formularul de emitere nir cu micșorarea subsolului și mărirea spațiului destinat produselor

La Facturi:

  • Am adăugat opțiunea de vizualizare / tipărire a coloanei "Preț unitar cu TVA" - la toate formatele mai putin tipărirea pe șablon și imprimantă termică
  • Ascunderea opțiunilor din formularul de emitere factură cu micșorarea subsolului și mărirea spațiului destinat produselor (4 rânduri)

La Aviz:

  • Ascunderea opțiunilor din formularul de emitere aviz cu micșorarea subsolului și mărirea spațiului destinat produselor

La Proforme:

  • Am adăugat opțiunea de vizualizare / tipărire a coloanei "Preț unitar cu TVA"
  • Ascunderea opțiunilor din formularul de emitere proformă cu micșorarea subsolului și mărirea spațiului destinat produselor
  • Mesaje personalizate în funcție de tipul documentului ales (Proformă, Prezentare, Ofertă sau personalizat)

La Comenzi:

  • Am adăugat opțiunea de vizualizare / tipărire a coloanei "Preț unitar cu TVA"
  • Ascunderea opțiunilor din formularul de emitere comandă cu micșorarea subsolului și mărirea spațiului destinat produselor
  • Mesaje personalizate în funcție de tipul documentului ales (Formular de Comandă, Deviz, Notă de plată, Calculație, Prezentare, Ofertă sau personalizat)
  • Rezolvarea problemelor apărute la versiunea anterioară (activarea scroll-ului, text opțional, memorarea bifei arată / ascunde coloana TVA și recalcularea TVA)

La Produse:

  • Am adăugat, la introducere și la verificare produse, funcția de înlocuire a caracterului apostrof de la Categorie (caracter cu rol special care generează o eroare la folosirea în câmpuri de tip text)

La Configurare:

  • Am adăugat optiunea: Opțiuni -> Coloana preț unitar cu TVA

17.12.2014 - Soft Facturare Gestiune versiunea 3.57

La Intrări:

  • Am corectat ordonarea după numărul documentului de intrare.

La NIR:

  • Am corectat calculul discountului: nu se recalcula discountul în cazul modificării ulterioare a cantității unui produs din NIR
  • Alte corecturi și modificări ale nirului:
    • În cazul: furnizor neplătitor TVA - dvs neplătitor TVA:
      • Am adăugat coloana TVA intrare în formularul de introducere NIR
    • În cazul: furnizor neplătitor TVA - dvs plătitor TVA:
      • Am corectat formula de calcul a adaosului. În acest caz adaosul se calculează pornind de la prețul de intrare cu TVA inclusă
      • Am eliminat din print coloana "TVA Adaos" și am corectat formulele care conțineau acesta suma
    • În cazul: furnizor plătitor TVA - dvs neplătitor TVA:
      • Calculul discountului: la aplicarea discountului din modulul de discount nu era transferată suma TVA intrare și câmpurile calculate pe baza TVA intrare
      • Am adăugat coloana TVA intrare în formularul de introducere NIR
      • Am corectat formula de calcul a adaosului. În acest caz adaosul se calculează pornind de la prețul de intrare cu TVA inclusă

La Facturi:

  • Înregistrează ora inițială de emitere a facturii (până acum se tipărea ora curentă).

Situație 1:

  • (Modificare făcută la cererea clienților) Am adăugat bifa de deblocare, care permite toate modificările dorite similar cu emiterea unei facturi noi. Mod de funcționare și opțiuni:
    • Pentru a preveni modificările accidentale, factura poate fi modificată numai dacă bifați deblocare.
    • La redeschiderea formularului, câmpurile vor fi blocate.
    • Programul calculează automat toate valorile în funcție de modificare.
    • Puteți adăuga produse ca la emitere facturi - selectând din lista de produse.
    • Puteți folosi prețul estimat din produse cu conversie valutară, ultimul preț facturat, ultimul preț facturat clientului, prețul de vânzare din NIR, limitarea de stoc.
    • În cazul modificării cotei de TVA, se recalculează toată factura.
    • Conversia automată a unităților de măsură (dacă folosiți alte unități decât cea de bază).
    • Recalcularea automată a discountului.
    • Aplicarea discountului atât din formularul de Situații cât și din modulul de discount.
    • Verificare automată a datelor introduse (verificare client, emitent, cota TVA, produs, UM, cantitate, preț, valori 0, câmpuri goale).
    • Modificările efectuate vor fi operate în ambele tabele de Situații (Situații și Situații afișare).
    Vă amintim că după predarea facturii către client, modificarea facturii este ilegală.

Avize:

  • Înregistrează ora inițială de emitere a avizului (până acum se tipărea ora curentă).

Avize emise:

  • (Modificare făcută la cererea clienților) Am adăugat bifa de deblocare, care permite toate modificările dorite similar cu emiterea unei aviz nou. Mod de funcționare și opțiuni:
    • Pentru a preveni modificările accidentale, avizul poate fi modificat numai dacă bifați deblocare.
    • La redeschiderea formularului câmpurile vor fi blocate.
    • Programul calculează automat toate valorile în funcție de modificare.
    • Puteți adăuga produse ca la emitere aviz - selectând din lista de produse.
    • Puteți folosi prețul estimat din produse cu conversie valutară, ultimul preț facturat, ultimul preț facturat clientului, prețul de vânzare din NIR, limitarea de stoc.
    • În cazul modificării cotei de TVA, se recalculează tot avizul.
    • Verificare automată a datelor introduse (verificare client, emitent, cota TVA, produs, UM, cantitate, preț, valori 0, câmpuri goale).
    Vă amintim că după predarea avizului către client, modificarea avizului este ilegală.

Proforme:

  • Am adăugat opțiunea de ascundere a datelor firmei dvs. Funcție disponibilă în Configurare -> Opțiuni.
  • Am adăugat posibilitatea de transformare a proformelor în orice document similar ne-fiscal: sunt predefinite următoarele formate Prezentare și Ofertă. Respectând formatul, puteți să vă creați propriile documente ne-fiscale. Funcția este disponibilă în Configurare -> Opțiuni. Transformarea implică modificarea butonului din meniul de start, a butonului din bara de meniu, a denumirii și titlului ferestrei de introducere a proformelor, a denumirii și titlului printului. Numerotarea este automată și evoluează independent de tipul documentului.
  • Am adăugat funcția de transfer a datelor din proformă în Avize. Funcția este similară cu cea de transfer în facturi.
  • Am adăugat funcția de transfer a datelor din proformă în Comenzi. Funcția este similară cu cea de transfer în facturi.

Comenzi - adăugate în versiunea actuală (v. 3.56):

  • Comenzile sunt similare cu proformele, având o numerotare și o situație separată, fără posibilitatea de emitere a documentelor în valută și conversie valutară.
  • Opțiunea de ascundere a datelor firmei dvs. Funcție disponibila în Configurare -> Opțiuni.
  • Posibilitatea de transformare a comenzilor în orice document similar ne-fiscal: sunt predefinite următoarele formate: Deviz, Notă de plată, Calculație, Prezentare și Ofertă. Respectând formatul, puteți să vă creați propriile documente ne-fiscale. Funcția este disponibilă în Configurare -> Opțiuni. Transformarea implică modificarea butonului din meniul de start, a butonului din bara de meniu, a denumirii și titlului ferestrei de introducere a comenzilor, a denumirii și titlului printului. Numerotarea este automată și evoluează independent de tipul documentului.
  • Funcția de transfer a datelor din Comandă în Facturi.

Clienți:

  • Reprogramarea conectării la internet pentru extragerea datelor clientului de la Ministerul de Finanțe. Pentru îmbunătățirea ratei de succes și reducerea timpului de așteptare, funcția actuală de conectare dispune de 3 moduri alternative: rapid, mediu și lent, care sunt activate automat în această ordine, până la realizarea extragerii datelor.

Furnizori:

  • Reprogramarea conectării la internet pentru a extragerea datelor furnizorului de la Ministerul de Finanțe. Funcție similară cu cea de la Clienți.

Configurare:

  • Am refăcut modulul de Configurare. Noile controale au fost integrate în următoarele categorii:
    • Informații societate
    • Format tipărire
      • Tipărire comenzi
      • Opțiuni de tipărire pe imprimantă termică pentru fiecare tip de document în parte
    • Personalizare tipărire
      • Mărimea fontului folosit la printul pe imprimanta termică
      • Formatare printului pentru documentele A4 pentru cele 4 secțiuni ale documentului (denumire firmă, date firmă, produs și tipizat).:
        • Mărime font
        • Tip font
        • Bold
        • Italic
    • Opțiuni:
      • Transformare Proforme
      • Transformare Comenzi
      • Ascundere furnizor Proforme
      • Ascundere furnizor Comenzi
    • Rețea
    • Backup și Arhivare

Generalități:

  • Am adăugat opțiunea de tipărire / retipărire a documentelor (Facturi, Avize, Chitanțe, Dispoziții încasare / plată, Proforme, Comenzi) pe imprimante termice. Programul permite tipărirea documentelor pe orice imprimantă termică cu lățimea rolei de hârtie de la 65 mm la 120 mm.
  • Am creat o funcție de redimensionare a tuturor câmpurilor din documentele tipărite pe imprimantă termică pentru a putea folosi optim toată lățimea rolei de hârtie disponibilă. De asemenea, caracterele se pot modifica în trei trepte: mic 6, mediu 7, mare 8.
  • Documentele tipărite pe imprimante termice conțin aceleași câmpuri ca și cele clasice tipărite pe format A4/A5
  • Am adăugat posibilitatea de a modifica designul documentelor (Nir, Facturi, Avize, Chitanțe, Dispoziții încasare / plată, Proforme, Comenzi, Bon de consum) în format A4. Puteți modifica mărimea fontului, tipul fontului, bold și italic pentru fiecare secțiune a documentului în parte (denumirea firmei, datele firmei, tipizat și produs).
  • Am adăugat funcții suplimentare la click dreapta pe controalele de tip text (cut, copz, paste, delete).
  • Am reprogramat încărcarea de logo și fundal pe documente pentru a permite memorarea de adrese lungi către fișierele cu imagini
  • Modificări de design

04.06.2014 - Soft Facturare Gestiune versiunea 3.50

La Clienti:

  • Reprogramarea modulului:
    • Delegatii au fost integrati in modulul Clienti intr-o sectiune separata. Pot fi vizualizati toti delegatii clientului selectat, poate fi schimbat delegatul implicit (cel care apare pe document)
    • Am adaugat sectiunea Manager:
      1. am mutat functia cu numarul de facturi emise clientului selectat
      2. am mutat „Imprimare plicuri”
      3. am adaugat raportul managerial „Fisa Client” (spre deosebire de cel din Rapoarte care se calculeaza pentru o perioada stabilita, acesta se calculeaza pentru toate documentele emise clientului)
      4. am adaugat functia „Politica discount” (discountul se va aplica la întocmirea facturilor după confirmarea unui mesaj de avertizare)
      5. afisarea datoriilor de incasat de la clientul respectiv.
  • Am adaugat filtrul dupa delegat: gasirea si filtrarea clientilor reprezentati de un anumit delegat
  • Adaugarea unui camp pentru Adresa de livrare si corespondenta. In cazul in care completati acest camp, adresa de livrare se va imprima pe plicuri la adresa destinatarului.

La Furnizori:

  • Reprogramarea modulului:
    • Delegatii au fost integrati in modulul Furnizori intr-o sectiune separata. Pot fi vizualizati toti delegatii furnizorului selectat, poate fi schimbat delegatul implicit.
    • Am adaugat sectiunea Manager:
      1. am mutat functia cu numarul de facturi primite de la furnizorul selectat
      2. am adaugat raportul managerial „Fisa Furnizor” (spre deosebire de cel din Rapoarte care se calculeaza pentru o perioada stabilita, acesta se calculeaza pentru toate documentele primite de la furnizorul selectat)
      3. afisarea datoriilor de achitat furnizorului respectiv.
  • Am adaugat filtrul dupa delegat: gasirea si filtrarea furnizorilor reprezentati de un anumit delegat

La Facturi:

  • Adaugarea unei ferestre de conversie valutara: In cazul in care folositi optiunea „Pretul estimat din Produse” si ati completat campurile „Valuta” (alta decat RON sau LEI) si „Pret estimat vanzare fara TVA” pentru un anumit produs, in fereastra de dialog va trebui sa introduceti rata de schimb. (Facturile, Avizele, Bonurile de Consum si Nir-urile se emit in LEI)
  • Procedura de verificare:
    • am inclus pasul de verificare a existentei mai multor clienti inregistrati cu aceeasi denumire (problema semnalata de mai multi clienti avand ca rezultat afisarea eronata a facturilor)
    • am modificat modul de referinta al termenului scadent (la ultima versiune referinta se face la data emiterii facturiii si nu la data curenta extrasa din calculator. Programul opera in mod eronat ca fiind incasate facturile cu data scadenta mai mare decat data facturii si mai mica decat data calculatorului)

La Produse

  • Am adaugat filtrul dupa categorie: sunt afisate produsele care fac parte din categoria selectata

La Intrari

  • Optiunea de achitare manuala a bonurilor fiscale cu alte modalitati in afara de numerar (ex. Card, Decont). In acest sens am adaugat o optiune in modulul Configurare (vezi sectiunea Configurare de mai jos). In functie de selectia dvs, programul poate fi folosit ca si pana acum (bonurile fiscale sunt achitate automat in numerar cu bon fiscal) sau aveti posibilitatea sa alegeti alte modalitati de achitare (spre ex: puteti achita bonul de combustibil cu cardul)

La Avize:

  • Adaugarea unei ferestre de conversie valutara: In cazul in care folositi optiunea „Pretul estimat din Produse” si ati completat campurile „Valuta” (alta decat RON sau LEI) si „Pret estimat vanzare fara TVA” pentru un anumit produs, in fereastra de dialog va trebui sa introduceti rata de schimb. (Facturile, Avizele, Bonurile de Consum si Nir-urile)

La NIR:

  • Adaugarea unei ferestre de conversie valutara: In cazul in care folositi optiunea „Pretul estimat din Produse” si ati completat campurile „Valuta” (alta decat RON sau LEI) si „Pret estimat vanzare fara TVA” pentru un anumit produs, in fereastra de dialog va trebui sa introduceti rata de schimb. (Facturile, Avizele, Bonurile de Consum si Nir-urile)

La Bon de consum:

  • Adaugarea unei ferestre de conversie valutara: In cazul in care folositi optiunea „Pretul estimat din Produse” si ati completat campurile „Valuta” (alta decat RON sau LEI) si „Pret estimat vanzare fara TVA” pentru un anumit produs, in fereastra de dialog va trebui sa introduceti rata de schimb. (Facturile, Avizele, Bonurile de Consum si Nir-urile)

La Proforme:

  • Adaugarea unui mesaj de avertizare: In cazul in care folositi optiunea „Pretul estimat din Produse” si ati completat campurile „Valuta” si „Pret estimat vanzare fara TVA” pentru un anumit produs in Produse -> Detalii si la completarea proformei folositi alta valuta. (Proformele se pot emite in orice valuta)

 La Configurare:

  • La sectiunea „Backup si Arhivare” am adaugat caseta text in care este afisata calea la care programul efectueaza backup-ul automat
  • La sectiunea „Optiuni avansate” am adaugat optiunea „Modalitate inregistrare bonuri fiscale” cu optiunile:
    • „Se alege manual modalitatea de plata”:
    • „In mod automat plata in numerar (bon fiscal)”

Probleme rezolvate:

  • Rezolvarea unor probleme aparute in cazuri particulare la efectuarea backup-urilor automate


01.03.2014 - Soft Facturare Gestiune versiunea 3.4


La UM:

  • La înregistrarea unui produs nou din Nir, Facturi, Avize sau Bon de consum se înregistrează și unitatea de măsură
  • La întocmirea de Nir, Facturi, Avize sau Bon de consum cu produsele înregistrate fără UM dispunețti de două opțiuni:
    • se cere confirmarea de înregistrare a UM în Produse
    • se înregistrează automat UM de bază „buc”
    Pentru stabilirea modului de lucru, dispuneți de un control în Configurare -> Opțiuni avansate.
  • Programul nu va mai permite înregistrarea produselor din Nir, Facturi, Avize sau Bon de consum fără UM
  • În cazul în care folosiți altă UM decât cea de bază, programul vă atenționează și resetează automat cantitatea și prețul introdus.
  • Pentru corectitudinea calculelor, emiterea de Avize și Bonuri de consum se va face doar folosind UM de bază

La Produse:

  • Reprogramarea modului de schimbarea a produsului la închiderea formularului Produse:
    • în cazul în care sunt deschise formularele de întocmire NIR, Facturi, Avize sau Bon de consum veți primi un mesaj de confirmare a schimbării sau adăugării produsului selectat
    • în cazul în care sunt deschise formularele de întocmire NIR, Facturi sau Avize cu bifa "Gata" activă veți primi un mesaj de avertizare că produsul nu poate fi modificat

La Clienți:

  • Reprogramarea modului de schimbarea a clientului la închiderea formularului Clienți:
    • în cazul în care sunt deschise formularele de întocmire Facturi sau Avize veți primi un mesaj de confirmare a schimbării clientului selectat
    • în cazul în care sunt deschise formularele de întocmire Facturi sau Avize cu bifa "Gata" activă, clientul nu poate fi modificat și veți primi un mesaj de avertizare în acest sens

Probleme rezolvate:

  • Rezolvarea unor probleme de compatibilitate cu Access-ul 2013
  • Revizuirea integrală a codului și rezolvarea unor probleme apărute la versiunea anterioară

17.02.2014 - Soft Facturare Gestiune versiunea 3.2

  • Introducerea modulului de Retragere numerar din bancă cu actualizarea sumelor încasate în Registrul de Casă din ziua respectivă
  • Introducerea modulului de detalii pentru fiecare produs în parte cu următoarele câmpuri:
    • Denumire produs - denumire unică pentru fiecare produs în parte, aceeași ca și în formularul de bază Produse
    • Cod produs - cod unic pentru fiecare produs în parte, același ca și în formularul de bază Produse
    • Cod de bare - câmp pentru scanner de cod de bare
    • Categorie - categoria din care face parte produsul, aceeași ca și în formularul de bază Produse
    • Producator - denumirea producătorului
    • UM de baza - UM în baza căreia se calculează stocul
    • UM ambalaj 1 - multiplu/subdiviziune de UM de bază. Dacă folosiți această UM, documentele se vor viziona în continuare cu UM în care au fost emise, dar pentru toate calculele din program va fi facută conversia la UM de bază
    • UM ambalaj 2 - multiplu/subdiviziune de UM de bază. Dacă folosiți această UM, documentele se vor viziona în continuare cu UM în care au fost emise, dar pentru toate calculele din program va fi facută conversia la UM de bază
    • Valuta - valuta folosită
    • TVA produs - cota de TVA folosită pentru produs
    • Pret estimat de vânzare fără TVA - posibilitatea introducerii pretului de vanzare fara TVA pentru produs inainte de a fi receptionat in NIR sau de a fi facturat. Am adaudat in Facturi, Nir, Avize, Proforme, Bon de consum posibilitatea autocompletarii pretului estimat.
    • Pret estimat de vanzare cu TVA - calculul automat al pretului estimat de vanzare cu TVA pornind de la pretul estimat fara TVA si cota de TVA specificata. Am adaudat in Facturi, Nir, Avize, Proforme, Bon de consum posibilitatea autocompletarii pretului estimat.
    • Ultimul pret facturat fara TVA - preluare automata a ultimului pret fara TVA folosit la facturare. Functia se apeleaza la apasarea butonului Recalculare.
    • Ultimul pret facturat cu TVA - preluare automata a ultimului pret cu TVA folosit la facturare. Functia se apeleaza la apasarea butonului Recalculare.
    • Numar intrate - calcul automat al cantitatii intrate (in UM de baza). Functia se apeleaza la apasarea butonului Recalculare.
    • Numar vandute - calcul automat al cantitatii vandute (in UM de baza). Functia se apeleaza la apasarea butonului Recalculare.
    • Numar iesite pe aviz - calcul automat al cantitatii iesite pe avize (in UM de baza). Functia se apeleaza la apasarea butonului Recalculare.
    • Numar iesite pe bonuri de consum - calcul automat al cantitatii iesite pe bonuri de consum (in UM de baza). Functia se apeleaza la apasarea butonului Recalculare.
    • Stocabil - se face diferentierea dintre produse si servicii (la servicii nu se calculeaza stoc). Bifa <Limitare stoc existent> din Facturi si Avize ignora produsul care nu este stocabil.
    • Stoc - stocul calculat in UM de baza. Functia se apeleaza la apasarea butonului Recalculare.
    • Lot - lotul din care face parte produsul. Daca este completat, apare automat pe Factura si Aviz sub denumirea produsului pe un rand separat.
    • Garantie - garantia acordata produsului. Daca este completat, apare automat pe Factura si Aviz sub denumirea produsului pe un rand separat.
    • Data expirarii - data expirarii produsului. Daca este completat, apare automat pe Factura si Aviz sub denumirea produsului pe un rand separat.
    • Ascunde produsul din lista - posibilitatea ascunderii produsului din lista de introducere a produselor in NIR, Facturi, Avize, Proforme, Bonuri de consum. Functia era diponibila si pana acum dar a fost mutata din formularul de baza Produse in Detalii produs.
    • Comentarii - comentariile dvs. Pentru fiecare produs in parte. Au fost mutate din formularul de baza Produse in Detalii produs.
  • Introducerea modului de penalitati in Contracte
    • Am adaugat campul pentru procentul de penalitati: se introduce manual
    • Am adaugat campul pentru termenul scadent al ultimei facturi emise conform contractului: se calculeaza automat
    • Am adaugat campul pentru zilele de intarziere la achitarea uneia sau mai multor facturi recurente: se calculeaza automat
    • Am adaugat campul pentru valoarea totala a penalitatilor pentru toate facturile neachitate emise conform contractului: se calculeaza automat
    • La emitere factura se transfera automat penalitatile pana la data facturarii si optional textul cu datele despre facturile la care s-au calculat penalitati.

    Observatii:
    • Penalitatile se calculeaza pe baza termenului scadent introdus la emiterea facturii.
    • In cazul in care clientul nu achita mai multe facturi consecutive, la urmatoarea facturare sunt insumate penalitatile pentru toate facturile neachitate pana la data emiterii facturii. (se ia in calcul termenul scadent al ultimei facturi neachitate. Perioada dintre ziua facturarii si termenul scadent acordat este considerata perioada de gratie si nu intra in calculul penalitatilor)
    • Pentru facturile anulate/achitate nu sunt calculate penalitati.
    • Penalitatile achitate pentru un anumit contract sunt scazute din totalul penalitatilor pentru acel contract.
    • In cazul unei plati partiale, programul considera ca s-a achitat partial din suma aferenta obiectului contractului si calculeaza penalitatile doar pe diferenta. Programul nu calculeaza penalitati la penalitati.
    • Chiar daca adaugati la emiterea facturii la textul din obiectul contractului expresii suplimentare (ex: "luna... /anul ..."), programul va sti sa recunoasca factura respectiva ca fiind emisa in baza contractului.
  • Actualizareafunctiei Info de la click dreapta pe produse: am adaugat urmatoarele informatii:
    • Cod produs
    • Categorie
    • UM de baza
    • Alte unitati de masura si conversia
    • Garantie
    • Data expirarii
  • Introducerea butonului de Achitat in Intrari (modulul putea fi lansat doar la dublu-click sau click dreapta pe campul Achitat)
  • Modificarea designului (formulare, bara de meniu, agenda) pentru a corespunde regulii:
    • Intrarile - culoare verde
    • Iesirile - culoare albastru
    • Nomenclatoarele de firme si produse - culoare mov
    • Manager (proforme, contracte, rapoarte) - culoare portocaliu
  • Refacerea inconitelor din program pentru:
    • Avize
    • Avize emise
    • Facturi
    • Facturi emise
    • Proforme
    • Produse
  • Actualizarea meniului de start pentru recunoasterea versiunii sistemelor de operare: Windows 8, Windows 8.1 si a versiunii de Access 2013

Probleme rezolvate:

  • Rezolvarea unor probleme de compatibilitate cu Access-ul 2010
  • Revizuirea integrala a codului

Harta site - Sitemap | Bitorder SRL © | Program gestiune www.facturaregestiune.ro